CyprusGirl 2010.02.04. 13:05

:(

Nagyon rosszul kezdődött a mai nap. Még reggel minden rendben volt, megreggeliztem, még kávét sem ittam, elindultam adaptert venni és mikor bejelentette a pasi az árát mindentől elment a kedvem. Na neee! 45 euro... Jó, ha úgy vesszük kb ennyire számítottam, de akkor is sokkolt a hír. Ez a kiadás most nagyon kellett... de még nem vettem meg, megvárom mit mond a suli beszerzője, de nem hiszem hogy sokkal jobb ajánlattal fog előállni. Egyre inkább gondolkodom azon, hogy keresek valami melót. Péntek esti pincérkedéssel megkereshetném a heti kajapénzemet és nem fájna ennyit a fejem a kiadások miatt. Utánakérdezek majd a srácoknál. Szóval elkeseredve jöttem vissza a szállásra. Tudom más lányok csokit kapnak elő a fiókból a szomorkásabb napokon, de én natúr joghurtba mártogatott sós rudacskákat ettem, ez valami helyi, tradícionális sós finomság - ja, és ittam egy jó kis tejeskávét. Nem tehetek róla, most nincs itt az ideje az egészséges életmódnak.

Lassan mennem kell a suliba. Kíváncsi vagyok milyen lesz a 3. tárgyam... Legal Skills, állítólag jó és hasznos is egyszerre, pedig ez ritka párosítás. Remélem nem lesz nehéz, mert akkor el kell gondolkodnom azon, hogy változtassak- e a tárgyaimon. Tegnap este mikor lementünk a Brickyardba megismerkedtünk egy amerikai és egy helyi sráccal. Nagyon barátságosak voltak - valójában már találkoztunk Mitch-csel a kondiban, innen indult a beszélgetés. És nem nyomulósan, hanem barátkozósan voltak barátságosak, ami mindhármunknak (Tuija + Dace) nagyon tetszett. A ciprióta srác is jogot tanul és felkészített, hogy ne várjak semmi jót a nemzetközi kereskedelmi jogtól, mert nagyon kemény a tanárom és nehéz lesz... de akkor sem akarom leadni! Elias piláteszre cserélte... :) mindig nevetnem kell ha erre gondolok :P Erről jut eszembe, nem találtam polifoamot. Szokott lenni itt a boltban, de most persze nincs. Ez jellemző, minden sz't lehet kapni, még biciklinyerget is a sminkespult mellett, de amire szükségem lenne, az pont nincs. Majd megoldom valahogy. Vettünk viszont szőnyeget. Szép bordó, feldobja a szobát, bár elég kicsi. Szerintem a célnak pont megfelel.

Az órám után kondi és birthday party!! Dace még nem is sejt semmit a meglepetésből - vizipipát kap és az egyik csaj sütit is süt neki. Jó kis este lesz!!

19:43

A rosszkedvem hamar tovaszállt, csak egy kis mozgás, nevetgélés kellett és újra energikusnak éreztem magam!! :) A 3. tárgyam nagyon jó! Egy fiatal - 29 éves - pasi tartja, aki tényleg vicces, barátságos, közvetlen és olyan légkört termtett az óráján, hogy szívesen fogok menni jövő héten is. Kissé meglepődtem, mikor az érkező ciprióta diákok úgy köszöntötték őt mint egy havert, de az óra végére értettem a dolgot. Ide kb 25-30 embernek kellene járnia, de csak olyan 15-en voltunk. Ráadásul a fél csoport késve érkezett. Nagyon fura nekem, hogy a ciprusiak mindig mindenhonnan elkésnek. Mind a tanárok, mind a hallgatók. Már 5 perccel múlt 3, mikor mondta a tanár, hogy még nem kezdi, csak 10 perc múlva, hátha "beugrik az ablakon" még pár ciprióta... No ez a sz' elvesztette amit írtam... :(  megszakadt a net és elszállt...majd holnap befejezem!

A bejegyzés trackback címe:

https://cyprusgirl.blog.hu/api/trackback/id/tr151729060

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása