CyprusGirl 2010.02.22. 10:53

a hétvége

Vasárnap este lefekvés előtt szépen megírtam a következő bejegyzést, csatoltam hozzá képeket, már majdnem készen voltam, mikor megszakadt a net és minden elszállt... 'kicsit' mérges lettem, lezártam a laptopot és aludtam!
Mindig van valami gond az Olive Halls-szal, de komolyan, ez már nevetséges.

De nem panaszkodok, mert jó a társaság és így legalább biztos hogy sosem fogunk unatkozni.
Szóval inkább mesélek... a hétvégém csendesen, pihenéssel telt.
Pénteken találkoztam magyarokkal!! A másik egyetemen tanul 2 magyar lány, az egyik bartenderként dolgozik a klubban, ahova mentünk. Az első élő magyar szó 4 hete! Aranyos volt, a beszélgetés viszont fura. Ugráltunk a két nyelv között, mert ha valami indulatot fejeztünk ki (pl: igen, igen, így van!) az mindig angolul jött, és csak pár pillanat múlva eszmélt az ember, hogy miért nem magyarul beszélünk? Erős angol akcentusa volt, ami végülis nem csoda, mert már gimnázium óta mindent angolul tanul - jó neki. Az este folyamán a lányok találtak nekem még 3 magyar srácot is, na ők furák, elég elvont arcok, de nagyon örültek nekem. Jó kis este volt, bár hiányozott a társaság másik fele. Sokan a Nuovo-ba mentek, de Dace nem akart oda menni -szerintem Jenia miatt- így nem erőltettük. Amir nagyon csalódott volt,mert ő volt a buli főszervezője, de így legalább nyugottan bulizhattam. Ha velük megyünk biztos ő lett volna megint a 'kísérőm', így szabadabb voltam. A buli előtt még elmentünk a suli éttermében szervezett előbuuliba. Ez a kép ott készült rólam és Jeniskáról - őt Amir, Jenia társaságában ismertem meg. Aranyos, közvetlen lány, kedvelem őt.

 

Miután hazaértünk még sokáig beszélgettünk a finn lányok szobájában, kicsit elnyomott az álom...

Nem kell megijedni, ő csak Elias, kis családunk egyetlen állandó férfi tagja. 4 hónap alatt szerintem meg fog őrülni ennyi csaj között.De ez a kép nagyon aranyos!!

Szombaton csak pihentünk, nem aludtunk túl sokat az éjszaka, így mindenki olyan volt mint valami zombi. Este elmentünk az egyetem filmestjére. Nekem azt senki nem mondta előtte, hogy ez művészest lesz. Egy igazán lassú = vontatott, gondolkodtató film volt.. Hát én nem voltam éppen művészi hangulatban, így a film harmadát átaludtam. Pedig az örök szerelemről szólt, arról hogy mennyire tudják szeretni egymást az emberek még 50 év házasság után is, minden betegség és fájdalom ellenére.

Vasárnap meghívott Amir ebédre, ugyanaz a kis társaság főzött, mint egy hete. Nagyon hangulatos volt, ahogy heten körbeültük az ebédlőasztalt, mint egy igazi vasárnapi ebéden. Tradicionális iráni ételeket főztek, fincsi volt. Ők is egy kis család. Mindenki egyedül van, távol az otthonától, így kialakulnak új kis társaságok, amik nem csak egyszerű barátságok, ez több annál. Az egész életüket megosztják, tényleg mint egy családban. Nekem szencsém van, mert kicsit ők is befogadtak, na meg megvan a társaságom itt, az Olive Hallsban is. Így sosem érzem magam magányosnak. Örülök, hogy Amir megértette, hogy nem akarok semmit tőle. Előzékeny, kedves, de nem kezdeményez, nem próbálkozik, megértette a dolgot. Az egyik srác gitározott, énekelt, angolul és arabul is.. nagyon kellemes hangulatot teremtett. Őrült partyarcok, de kedvelem őket. Vannak értékeik és érdekes személyiségek - jó megismerni ennyire más embereket, más kultúrákat. Ebéd után megnéztünk egy filmet, tényleg jó délután volt.

Ma sokáig aludtam, tetszik hogy reggelente nincs órám. :) Délután megérdeklődöm az álláslehetőségeket. Ha lesz valami jó szerintem elvállalom. A legjobb az lenne, ha elmehetnék bartendernek valahova, szereznék gyakorlatot és otthon is könnyebben felvennének. Amúgy ma tanulni fogok - végre rászántam magam. Ja és egy jó hír - nem iszok kávét már lassan egy hete!!! Hurrá!! Nem mertem előbb írni, mert nem tudtam mennyire leszek erős. :P De úgy tűnik sikerült...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://cyprusgirl.blog.hu/api/trackback/id/tr901780362

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása