Ahoz képest, hogy azt terveztük vasárnap pihenünk mozgalmasra sikerült a nap. Reggel egyedül én keltem fel emberi időben. A többiek dél körül kászálódtak ki az ágyból. Mint kiderült nem csak itt buliztak, hanem elmentek még a Brickyard-ba is. Én nem tudom ők hogy bírják, de nekem két buli is sok volt a héten. Este megnéztünk közösen egy filmet, elköszöntem a bulizóktól és két perc sem kellett az ágyikómban hogy elaludjak.

Szóval miután nagy nehezen felkeltek vasárnap reggel, lementünk az óvárosba. Jó messze van, de a 20C-os melegben kellemes volt sétálni. Őszintén szólva ijesztő egy hely. A buszmegállóban furcsán ázsiai kinézető, nagyon sötétbarna emberek tömkelege… nem tudtam mire vélni a kinézetüket… ezek nem lehetnek Ciprusiak! Vagy eddig nagyon rossz helyre soroltam a cipriótákat… Szűk utcák, rengeteg autó és úgy bámultak ránk mint az ufókra. Komolyan, mint aki még nem látott igazi fehér embert. Kicsit kényelmetlen volt, pedig a barna hajammal, barna szememmel még én nézek ki a leginkább helyinek a csapatból. Az árak sokkal jobbak ott, mint a környékünkön. Hatalmas akciók, szeretni fogom azt a helyet. De mielőtt még vásárolni kezdenék – mert sajnos muszáj pár ruhát vennem :P -  átmegyek a török oldalra. Semeddig sem tart, és állítólag ott minden sokkal olcsóbb. Hazafelé busszal jöttünk, na azt az élményt nem kívánom senkinek. Mint kiderült az a rengeteg „sötét” ember bevándorló. Sri Lankáról származik a legtöbbjük, ők a legolcsóbb munkaerő errefelé. És hogy miért van velük tele a főváros buszállomása? Mert a ciprióták egyszerűen sosem járnak busszal. Nem vicc, soha. Mindenkinek kocsija van és még a közeli boltba sem indulnak el gyalog. Minden az autós közlekedésre szerveződik, a buszt csak a bevándorlók használják, meg az őrült turisták. És valóban nem éri meg vele menni. Jobb esetben fél óránként jár, tele van, és ha 4en megyünk valahova taxival kb ugyanennyire jön ki. Ugyanígy van a távolsági buszokkal. Kb 30 Euróért lehet autót bérelni egy napra, az egy embernek csak 6 Euró, míg ha busszal megyünk a legközelebbi tengerpartra, az oda vissza 14 Euró fejenként. Tegnap beszélgettem egy ciprióta sráccal erről, még azt sem tudta mennyibe kerül a buszjegy.

 Ő barátságos és még pár magyar szót is ismer.Amint mondom hogy magyar vagyok, mindenki előveszi azt az egy-két szót amit ismer.

Este még átköltöztünk az új szobába. Átrendeztük, kitakarítottuk, még veszünk két kissebb szőnyeget és egészen otthonos lesz. Két nagyobb ablaka van mint az előzőnek és közös balkon Ducceval és Irinával. Így sokkal kényelmesebb.

 

01.02.2010 - délután

Reggel futással és edzéssel indítottuk a napot. És most tudom utálni fogtok, de egy szál pólóban... hallom otthon meg 50 cm hó esett... el sem tudom képzelni :P Remélem olvasod ezt a bejegyzést Anita! Bizony, futottam!! /Fogadni mert volna rá, hogy egyszer sem fogok futni... de muszáj, és ilyen szép időben öröm!/ Dél körül jött egy szerelő, megjavította a lefolyót!! hurrá!! aztán már jöttem is az egyetemre. A regisztrációs procedúra már teljesen kiakasztott. Egész múlt héten rohangáltam és még csak ma végeztem. És ami kissé dühítő, nem is tartott volna sokáig, ha mindenki a helyén van és dolgozik... de szerencsére végeztem. Felvettem az angolt is, így végülis pénteken is van órám, de csak fél 2ig, az nem vészes. Nem akartam este 9ig egyik nap sem itt dekkolni.

Délután még lesz Hip-hop, kíváncsi vagyok rá : ) latin táncot akartam tanulni, az viszont ütközik az egyik órámmal, így maradt az ugra-bugra :)

Jah, és pár kép az egyetemről - itt elég erős a net hogy feltöltsem! :)

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://cyprusgirl.blog.hu/api/trackback/id/tr211720064

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hu.anita 2010.02.04. 10:31:40

Naná, hogy olvasom!! Jólvan, ügyes vagy, hogy futottál :P, de olyan jó időben...még lehet, hogy nekem is kedvem támadna hozzá. :D (Amúgy meg nem csak én voltam szkeptikus..:P)
Jók a képek, tök tuti az egyetem!
Pusz.
süti beállítások módosítása