Ez egy pörgős nap volt... tetszett.

Reggel kondival kezdtem 10-től délig. A segítő srác jó kis programot mutatott, ráadásul meleg is volt, úgy éreztem meggyulladok. 10 perc stepping bemelegítésnek, kar és háterősítő gyakorlatok, 20 perc futás és nyújtás. Kellett is a kalóriaégetés mert tegnap megint sütinapot tartottam. Újabb ciprusi sós finomságot próbáltam ki, de ez most nem volt annyira finom. Túl száraz volt... 20 pecem volt zuhanyozni, átöltözni és odaérni időben az órámra, sikerült is volna a dolog, de a liftben elkezdtem beszélgetni az egyik professzorral, Magyarországon tanított az ICU-n 2 évig. Nagyon érdeklődő volt, így egy kicsit elkéstem az órámról, de csak kb 2 percet, ami még az érkezési zónába esik. :) A hivatalos levélírás megint nem kötött le különösebben, már alig vártam hogy leteljen az a másfél óra. Nagyon éhes is voltam, így a félórás szünetben haraptam valamit a büfében. Kiültem a teraszra és meglepetésemre csatlakozott hozzám a professzor, akivel előző szünetben találkoztam. Jót beszélgettünk. Alapvetően német, de már 20 éve külföldön él. Sok olyan emberrel találkozok itt, akik már évek óta távol vannak a hazájuktól. Menthetetlen világjárók, érdekes élettörténettel. Otthon olyan érzése van az embernek, hogy nagyon nehéz útra kelni, elhagyni kis országunkat és valahol külföldön munkát vállalni, pedig csak elhatározás kérdése az egész. Ha a nyelvtudással nincs különösebb gond nyitva áll az egész világ.

2től az Erasmus találkozón egész hosszú előadást hallgattunk végig Ciprus történelméről és a mostani politikai helyzetről. Kicsit uncsi volt, de végülis hasznos is, mert fel tudom majd használni a hallottakat a büjogos tanulmányomban. Na és ne feledkezzünk meg az ingyen kajáról!! Fincsi sütikék voltak megint. :) A délutánt mindenki a mi kolinkban töltötte - úgy értem átjöttek kávézni a másik eraszmus-koliból is, végre bulin kívül is tudtunk beszélgetni. Úgy tervezzük este karaoke-zni megyünk a többi suli eraszmusos hallgatóival! Új arcok, jó hangulat, sok örült egy helyen.... :D

A bejegyzés trackback címe:

https://cyprusgirl.blog.hu/api/trackback/id/tr831753065

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása