CyprusGirl 2010.02.27. 18:52

eső

Több napja esik az eső. Egész csütörtökön és pénteken zuhogott, "mintha dézsából öntenék". Szörnyű volt. Még az erkélyre sem dugtam ki az orrom és a bezártság nagyon elrontotta a kedvem. De legalább tanultam.

Nevetséges volt a helyzet a városban. Itt nincsenek esőelvezető csatornák, így a víz megállt az utakon, méteres hullámokat csaptak az autók és egy árva lélek sem ment gyalog. Nekem még esernyőm sincs, így esélyem sem volt kimenni. Szinte minden épület beázik. Sorban írták az ismerősök Facebookon, hogy lassan medence lesz a szobájukból. De még a suliban is csöpögött a víz a legnagyobb előadókban is. Nem mindennapos dolog itt az eső, az biztos.

Szombat reggel verőfényes napsütésre ébredtünk, de sajnos délutánra elromlott az idő és ma megint esik. Annyira lehangoló, hogy sehova sem tudunk menni. Péntek este persze volt egy kis mocorgás, de semmi érdekes nem történt (velem). Aztán tegnap este, nagyon bennem volt a bugi, menni akartam bulizni, de sajnos csak én egyedül. Amir írta, hogy ők mennek (ő dolgozik, de ott lesznek a srácok, ha gondolom) de egyedül nem akartam menni. Így inkább aludtam egy jót. Az álláskereső misszióm befagyott. Ha megyünk bulizni majd utánakérdezek még, pincérnőnek elmehettem volna, de az nem érné meg. Az utazás teljesen eviszi a hasznot.

Ma tanulni fogok. Egyrészt muszáj, másrészt ilyen időben nem is tudok mást csinálni.

A bejegyzés trackback címe:

https://cyprusgirl.blog.hu/api/trackback/id/tr671795401

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lánysas 2010.03.02. 08:28:14

Szia babám:))
remélem sikerülni fog valami melót találni:)Több pénzt költhetnél ruhákra:)))
Nagyon szeretünk és hiányzol:)))
pusssz
süti beállítások módosítása