A tegnap esti karaokee party nagyon jól sikerült. 11 körül mentünk le a Brickyard-ba, jött a többi Erasmus-os is a másik koliból, így egész sokan voltunk. A hely nem túl nagy, inkább sörözőnek mondanám mint klubbank, de nagyon hangulatos. Tele van asztalokkal, székekkel, csak egy kis tér van táncolni - na meg énekelni. Nagyon közel van, 2 perc séta és sok külföldi jár oda. Katonák, diákok, amerikaiak, ismerős arcok a suliból, jól éreztem magam köztük. Az afrikai srácok - Ushe és Rodney - folyamatosan billiárdoztak, néha mi is beszálltunk, de csak nehezítésként. :) Ittam egy koktélt, de nem ízlett - a mixer túl sok szirupot tett bele, így túl édes volt. Volt aki viszont nem állt meg pohárnál... pár óra elteltével az éneklés ötlete is szóba jött. Mitch, az amerikai srác egész este győzködött, hogy énekeljek vele, de a 10-es énekórák szörnyű emlékeire hivatkozva visszautasítottam. Neeem, én nem állnék ki énekelni ennyi ember elé, még ha nem is ismernek, akkor sem! Na meg kettesben vele, még félreértené a dolgot. Amúgy nem rossz pasi, magas, deltás, szőkés, csak amerikai... kedves, de nagyon érezni a viselkedésén és a megnyilvánulásain az amerikai mentalitást. Nehéz ezt megfogalmazni, de nekem mindig erőltetettnek tűnik a stílusa. A lányokkal viszont bevállaltam az éneklést is, márcsak a buli kedvéért. A választáskor még jó ötletnek tűnt a Backstreet Boys- As long as you love me, de rá kellett döbbennünk hogy nem ismerjük túlságosan a számot. Össze-vissza énekeltünk (4-en), közel sem a szöveget, de jót nevettünk magunkon. Egész éjjel táncoltunk, hülyéskedtünk. Sajnos a katonák nem magyarok voltak, pedig füleltem, hátha, de nem. Olyan szívesen találkoznék már egy igazi magyarral, csak hogy beszélgessünk, hogy magyarul beszélhessek - a telefonban nem ugyanaz. Sosem gondoltam volna hogy ennyire tud hiányozni az élő magyar szó. Kb 4-kor jöttünk haza, útközben még benéztünk a Zorpas-ba, ez egy éjjel-nappali pékség - nagyon fincsi!! És szerencsére csak a péktermékek drágábbak mint a többi boltban, mert azokat helyben, kézzel készítik. Vettem tejet, hogy reggel fincsi kávéval indíthassam a napot, na meg vettünk a kóstolóból is :) Az egyik csajnak eszébe jutott, hogy most twisterezni kéne, de mivel az ugye lehetetlen nekilátott fát ölegetni - percekig kézzel, lábbal ölelve lógott a fán, mint valami kis maki... majd bep'tem a nevetéstől. A koliban afterparty várt minket - sokan a Nuovo-ba mentek bulizni és persze Jimmyék megint idecsődítették az ismerőseiket. Kezd már nagyon elegem lenni belőlük, de szerintem valami nincs rendben körülöttük. Túl sok a gyanús alak, az elhallgatott részlet a munkájuk és a kapcsolataik terén. És ezt nem csak a nemlétező zsaruszimatom súgja. Amúgy sokszor rendőrnek hívnak a többiek :( Közel járnak az igazsághoz, és tudom hogy nekik semmit sem mond a vámos és rendőr közötti különbség, de ez elvi kérdés! :)

Ma 2kor ébrettem fel, nem ittam alkoholt az éjszaka, így nem ébredtem fel korábban, aludtam 8 órát mint rendesen. Sokkolt a látvány mikor ránéztem az órára. Elmentünk a boltba, mert holnap és hétfőn minden zárva lesz a karnevál, ünnep miatt. Holnap Limassol!! Nem öltözünk be, csak nézőnek megyünk, de kíváncsi vagyok tényleg olyan őrületes lesz-e mint amennyire készülnek rá itt az emberek. Egész héten jelmezben voltak az eladók az üzletben és mindehol maszkokat árulnak. Az ESA (Erasmusosok tárasasága) is szervezett buszt az eseményre, de mi a sulival megyünk, ott úgyis találkozunk velük. :D

A bejegyzés trackback címe:

https://cyprusgirl.blog.hu/api/trackback/id/tr521755254

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hu.anita 2010.02.14. 23:53:51

Ha-ha, a karaoke-t megnéztem volna! :D Na, majd itthon is bemutathatod a teheségedet! :P
süti beállítások módosítása