CyprusGirl 2010.01.27. 09:48

Ébredezés

Nagyon jól aludtam! Reggel ez a kép fogadott, ahogy felültem az ágyban:

Kezdem kipihenni a repülés fáradalmait. Mikró nélkül egészen hosszadalmas volt megcsinálni a reggeli kávémat, de legalább megtörtem a jeget: elkezdtem főzni! Szerencsére van pár közös tányér, lábas... így nem kell ilyeneket vennem. Elég lesz kifizetni azt a rengeteg dolgot ami a szoba élhetővé tételéhez kell. Muszáj vennem képeket a falra. Arra gondoltam inkább hívatok elő párat. Sajnos otthon hagytam a szobámat díszítő fotókat, viszont azt a párat, amit a csajoktól kaptam kiraktam, meg egy térképet, a vámos naptárt. (Örülök hogy ilyen szép Budapestes naptárt csináltak idén.) Bár tudom, hogy 31-én átköltözök, de addig sem vagyok csupasz falak közt.

Alapvetően drágább itt az élet mint otthon. Persze vannak akciók - 2 bögrét vettem pl 1,15 Euroért - de az ételek, a gyümölcsök, zöldségek drágábbak. Azt hinné az ember, hogy a narancs olcsó, hiszen minden udvarban van 1-2 fa, de nem. 1 Euro alatt csak a legnagyobb akciókor van. Mondták a lányok, hogy ne számolgassunk folyton. Először mindenki csak áll a boltban, számolgat és szörnyülködik, aztán rá kell jönni, hogy enni kell, így próbálod megvenni azt, amelyik árban a legkedvezőbb. És még ki kell tapasztalni. A közelben van egy nagyobb Spar méretű bolt, eddig oda jártunk, de körbe kell nézni nincs-e piac, vagy Tesco szerű bolt a valahol. Végülis még csak ez a harmadik nap.

Tegnap beszéltem egy félig magyar lánnyal. Az egyik néger srác, Usher barátnője. Nem igazán tudott magyarul, mert csak az anyukája magyar, ő tanítgatta, de már 2 éve itt él, tanul, dolgozik, így sokat felejtett. De nagyon aranyos volt, a "jól van Kicsikém, jól van, jól van" nagyon ment neki. Inkább angolul beszélgettünk. Megölelgetett, megpuszilgatott - tényleg aranyos volt.

Megtaláltam hogyan kell képeket feltölteni, szóval nézzétek meg az előző bejegyzéseket is! Ez pl, a török oldarról készült. Nagyon közel van ide a határ, és engem meglepett hogy a hegyre hatalmas török zászlót festettek, ami éjszkánként még világít is - elég elvakult.

Ja, és kedves Lánysas! Örülök, hogy olvasod a blogomat, szívesen venném ha felfednéd kilétedet! - ennyiből sajnos nem tudom...

Puszi-nyuszi! :D

 

Most értünk vissza a boltból. Gyönyörű az idő! Sehol egy felfő, melegen süt a nap - nagyon jó kedvem van!!! 2kor bemegyünk ez egyetemre és este PARTY! :D

A bejegyzés trackback címe:

https://cyprusgirl.blog.hu/api/trackback/id/tr591705873

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása