CyprusGirl 2010.01.29. 17:58

újra van net...

Nah, szóval már itthonról...

Nagy nehezen sikerült megoldani a net dolgot. Harris munkatempója nem éppen átlagos, de ha a nyakára járunk sikerül megoldani a dolgokat. És a computer központos pasi megadta a számát, ha valami baj van hívjhatjuk őt azonnal, az gyorsabb. Megkaptam a ciprusi telefonszámomat és van is rajta 5 euro lebeszélhetőség. Rengeteg promo anyagot ad a suli - kistáska, naptár, határidőnapló, kulcstartó, toll, stresszlabda!, mappák... erre nem sajnálják a pénzt. Az egyetem is nagyon modern, egyedül ezt a házat nem sorolhatom a modern dolgok közé, de OK.

Egyre jobban összekovácsolódik a csapat. Duce ('dacce'), a litván lány olyan kis mókás, nevetgélős. A finnek először kicsit hűvösnek tűntek, de ők is aranyosak. Szerencse, hogy Tuija, a szobatársam nem olyan hűvös mint a többiek. De persze szerdán, a klubban pár kör pia után a többiek is könnyen felengedtek. Ami azt illet Alias, a finn srác meglepően bizalmas lett, ölelgetett mindenkit, csak táncolt, táncolt - nem is emlékszik túl sok mindenre :P Az a party tényleg sokkoló volt. 'Free bar'... mondanom sem kell, hogy a magyar, de még a finn alkoholárakhoz mérve is leittuk a belépő árát. Sokat beszélgettem egy ciprusi sráccal. 1 évig lakott Magyarországon - rengeteg szó tudott. Néha meglepett, hogy az angol szöveget magyar szavakkal egészítette ki, de még a magyar politikáról is beszélgettünk. Éjjel ők hoztak haza minket Duce-val és Aliassal, szóval megérte a dumcsi - nem kellett taxit fizetnünk. :P Tudom rossz vagyok, de oda kell figyelnem a kiadásokra :P

Na, kipróbáltam a ciprusi kártyát az otthoni telefonomban. Persze nem működik - csak a franciáknak volt hasonló problémájuk, ilyen ez a vodafon. Szóval vennem kell egy egyszerű, de nagyszerű telefont is...

Mára ennyi, megyek készülődni - Barbecue party lesz a másik Erasmus koliban :) tudjátok, még újak vagyunk muszáj ismerkedni :)

Még egy távpussz mára, de csak hogy szép álma legyen mindenkinek: CuuuPppP...

A bejegyzés trackback címe:

https://cyprusgirl.blog.hu/api/trackback/id/tr671713098

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hu.anita 2010.01.30. 12:17:53

Szia Drágaságom!
Örülök, hogy megvagy, már rég hallottunk felőled. :( Tök jó, hogy megoldottad a blog-problémát is, én se tudtam megnyitni eddig- már kezdtem kétségbe esni. :)
Na látom rengeteg a progi, de amint tudsz gyere skype-ra!! Hiányzol, pusz!

UI: na, kitalálod ki vagyok?? ;)

CyprusGirl 2010.01.30. 14:22:41

@hu.anita: I love u Honey, too! Nekem is hiányoztok! és képzeld, megint nincs net. De amint lehet beszélünk!! pusza
süti beállítások módosítása