CyprusGirl 2010.03.03. 20:12

tanulás

Szerda:

Megkezdődött a tanulásos időszak, meg is látszik, ritkábban írok.

A múlt heti borongós, esős idő szerencsére véget ért, és végre minden nap verőfényes napsütésre ébredek. Reggelente kocogok, délután suli, tanulás és konditerem. Szinte minden napom így nézett ki a héten. A nemzetközi jog néha kiakaszt egy kicsit. Olyan dolgokat kért erre a hétre is a tanárnő, amit hiába kerestem a neten, a könyvtárban semmi. Próbáltam ügyesen megoldani a házit, de sajnos tényleg el kell olvasnom egy csomó EU jogi szerződést angolul, hogy válaszolni tudjak. Ami nem éppen könnyű. Ma is órákig ültem a könyvtárban, a kutatás része még tetszene is, de ez a sok szerződés nagyon száraz. És lassan jönnek a 'Felező Vizsgák'. Gyakorlatilag zh időszak, minden tárgyból, az eddigi anyagból. Nagyon kíváncsi vagyok a nemzetközi jogra mit talál ki a tanárnő. Van egy olyan érzésem, hogy nem lesz könnyű.

Még a múlt héten kaptam egy telefonszámot, hogy hívjam fel, ha érdeklődök az egyetem 'jogász közössége' iránt. Nem siettem el a telefonálást, nem voltam egészen biztos a dologban, de végülis jól jönnek a kapcsolatok, így ma felhívtam őket. A közösség vezetőjével beszéltem, aki egyből meghívott a holnapi bíróság-látogatásra. Még nem tudom, hogy szerencsém volt-e az időzítéssel, ez az egyetlen ilyen kirándulás az évben, biztos érdekes lesz, de félek a bíróság nyelve a görög. Annak nem sok értelme lenne, hogy megnézzem az épületet és egy kukkot sem értsek az egészből. De legalább beszélek velük reggel személyesen, el tudják mondani mi is ez a szervezet pontosan, mit csinálnak, és meglátom van e értelme az én szemszögemből.

A bejegyzés trackback címe:

https://cyprusgirl.blog.hu/api/trackback/id/tr731806744

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása