Ezen a héten végre újra aktív vagyok. Előző héten kicsit kedvetlennek, erőtlennek éreztem magam, szerintem a kávé hiánya okozta a levertséget, de már jobb.

Kedden lementünk a belvárosba, vettünk pár ruhát és beültünk ebédelni egy kis étterembe. Kellemes délután volt. Találtunk egy pár 'európai' boltot, kifejezetten jó árakkal :) végre nyugodt szívvel vásárolhattam. Persze az, hogy 'nyugodt szívvel', az nem egészen igaz. Tegnap sikerült beszélnem a suli állásközvetítőjével, kitöltöttem a jelentkezési lapot, ha lesz valami, aminek megfelelek, hívnak, és megadta hol böngésszem a hirdetéseket. De arra is felkészített, hogy nagyon nehéz lesz ilyen rövid időre, görög nyelvtudás nélkül, olyan állást találni, ami meg is éri a fáradozást. Tetszett egy hirdetés, ahol gyerekekre kell vigyázni, még előzetes tapasztalatom is lenne, de görög nélkül ez sem megy. Na meg az utazás elviszi a hasznot. Este kéne dolgozni, ami azt jelenti hogy taxival kell menni, ami pedig drága, így nem éri meg. Hétvégente programok vannak, azokból nem akarok kimaradni. Be kéne jutni valami klubba, pultosnak. Majd megkérdezem Amirt, nincs-e valami kapcsolata - de a Nuovoba nem szívesen mennék, csak ha nincs más. De ott van a magyar lány is, őt is megkérdezem. Mostanság ez foglalkoztat a legtöbbet, de sajnos kicsik az esélyeim.

Eddig még nem töltöttem fel képet az 'új' szobánkról. Harmadik hete lakunk itt, már egészen megszoktam. Enyém a jobb oldali ágy - bár a képek miatt egyértelmű. :)

Tuijával még mindig jól kijövök, bár előző héten nagyon beteg volt és kedvetlen. Egy árva szót sem szólt magától és ezt nem tudtam mire vélni. Mindig azt hiszem valami baja van, valami bántja, pedig csak finn. Mindig elmagyarázzák nekem, hogy nem kell megijedni, nincs baj, csak ők nem beszélnek, ha nincs valami fontos mondanivalójuk. Én pedig csacsogok, beszélgetek ha van körülöttem valaki. De úgy érzem itt meg fogok tanulni hallgatni is.

Minden reggel készültem rá, hogy felkelek időben, elmegyek futni, talán reggel még nem olyan nagy a smog, de egyszerűen nem ment. Nem bírok kikelni az ágyból. Nagyon könnyen hozzászoktam a lusti reggelekhez. Sokkal jobb lenne, ha reggelente lennének az óráim, délután tanulhatnék, több időm lenne, mint így.

Az a hír járja, hogy Budapestre szervezik a külföldi utat ebben a félévben. Na szép. Eddig Máltára mentek, Egyiptomba, Jordániába, miért pont most kell Magyarországot választani?? Úgy tűnik állandó áradozásom kis Hazánkról meghozza a gyümölcsét. Megint spórolok ezzel egy kis pénzt, mert nem hiszem hogy én fizetni fogok azért hogy hazamenjek, megnézzem kis városunkat és visszajöjjek. Persze buli lenne megmutatni ezeknek az embereknek honnan is származom, elmenni együtt valahova, találkozni a barátokkal, családdal, de szívesebben költöm a pénzt Ciprus megismerésére... Majd meglátjuk, ez még csak egy kósza pletyka volt.

A bejegyzés trackback címe:

https://cyprusgirl.blog.hu/api/trackback/id/tr501788765

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása