Úgy érzem elkezdődött a kaland… Összepakoltam a ”kis” csomagomat, elköszöntem szüleimtől és felültem a pesti buszra.

Furcsa volt azzal az érzéssel végigcsinálni az indulási rutint hogy 4 hónapig nem jövök haza. Hogy nem ölelhetem Édesanyámat, hogy nem nézhetek Apu furcsán sokat sejtető szemeibe és hogy életem egyik legemlékezetesebb utazása vár rám. A buszmegállóban Anyu csak sírt, sírt, közben zavartan nevetett, azt hitte butusnak tartom amiért elérzékenyült, pedig az én torkomban is ott volt a kis gombóc. Alig tudtam kimondani hova kérem a jegyet és pár könnycsepp is legördült. Főleg mikor már messziről láttam a kitartó integetésüket és elöntött az érzés, mennyire nagyon szeretem őket.

A kis pártfogó családomtól (Melindaék) sajnos csak telefonon tudtam elköszönni. Remélem minden rendben lesz velük is amíg távol vagyok. Kíváncsi leszek mennyit nőnek majd a gyerekek – imádnivaló lurkók. Bár Benci lassan már igazi kamasz. Komoly, felelősségteljes, hisztis és végtelenül okos. J

 

Még 2 nap van a repülő indulásáig. Holnap még le kell vizsgáznom Pszichoból. (Szép kis baleset lesz, mert még csak 5 tételt vettem át a 27-ből, és 5öst kéne kapnom. Muszáj jól teljesíteni, különben nem lesz ösztöndíjam :/ )

De utána búcsúbuli! Már nagyon várom hogy újra a legjobb barátaimmal legyek! Megünnepeljük Marett, Niki és Zsófi szülinapját, rengetegen leszünk, világi partynak ígérkezik!

 

Többen ajánlották, hogy nyissak blogot az utazásról. Először ódzkodtam az ötlettől, de mégis elkezdem. Mindenképp írtam volna naplót és így legalább az otthoniak is első kézből olvashatják az élménybeszámolómat.

 

És az alapstory: 2010. január 24. és május 18. között a ciprusi Nicosiai Egyetemen fogok jogot tanulni angol nyelven. Sok-sok szervezés, idegesség és stressz után, ha minden igaz már csak utaznom kell. De ezt nem merem kijelenteni, mert folyton jönnek váratlan fordulatok, bizonytalanná váló részletek…

A bejegyzés trackback címe:

https://cyprusgirl.blog.hu/api/trackback/id/tr151701582

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása